Neeje sporthal
Geschreven door Theike op 20-03-2005 om 21:40
[b]wetter iemand nag waat vaan de neeje sporthal ? Ik koom der der lesten tied ni veul mier, kunde heer trouwes ok fotoos i-veure ? hoe mot daat ta !
Geschreven door Theike op 24-03-2005 om 16:11
[b]
Toch waas ik wir in de buurt van de nijje sporthal, ze zien der ok nag en daak op aant make, \'t kaan ni op.
kunde strakkes waal ovverdekt balle, hiet taat ni indoor?? ni in Door da\'s gans waat anders, indoor dus.......
kunde strakkes waal ovverdekt balle, hiet taat ni indoor?? ni in Door da\'s gans waat anders, indoor dus.......
Geschreven door Jeroen janssen op 08-04-2005 om 17:32
Ze hebben de hooibalen al kloar gelag vur de isolatie, dus t keumt dr al good oet te zeen
Geschreven door Nikki Bosch op 18-04-2005 om 18:28
dur zien een paar \'grappige\" mense geweest die met een hoogwerker die er nog stond met sleutels erin, afgelopen weekend door de sporthal zijn gegaan en de boel overhoop hebben gegooid (want de gaten voor de volleybalpalen etc waren al mooi uitgezet voor de vloer gestort kon worden of iets dergelijks) maar nu is dat allemaal door de war en \'het\' zal nu allemaal langer gaan duren
tenminste dat is wat ik op school van mijn gymleraar hoorde
tenminste dat is wat ik op school van mijn gymleraar hoorde
Geschreven door Koen Hendrix op 18-04-2005 om 19:16
Ik gok op maarten en joop?!?!?! Vurrig joar dun wage vaan Rob dit joar de neejsporthal.... pfff ik halt mien hart vas vur volgend joar!
Geschreven door Rene op 19-05-2005 om 19:46
Di werd echt schon! Die hal daan he.. en de kantien is ok groet zat
kels de groete en wies in de proemen tiejd.
kels de groete en wies in de proemen tiejd.
Geschreven door Rene op 05-07-2005 om 11:31
Wannier goan we um inzegene??
fijn vecansie iederieen heer.
j.h. en wies ovver 6 week in os neej halke
Wannier goan we um inzegene??
fijn vecansie iederieen heer.
j.h. en wies ovver 6 week in os neej halke
Geschreven door Theike op 02-04-2006 om 22:36
Waat enne schonne wedstrijd di vervelde gen moment[b]
Hiel moei gedoa jonges
Hiel moei gedoa jonges