Wedstrijd Nico in Rotterdam
Geschreven door Nico Freriks op 13-01-2006 om 08:50
Hallo Hovoc,
BEDANKT voor jullie leuke actie met busreis naar Rotterdam! Ik vond het ECHT GEWELDIG dat jullie met 50 mensen (sommige zelfs verkleed in lederhose!!!!! Supercool!) naar deze wedstrijd gekomen zijn. Tevens BEDANKT namens de club en mijn teamgenoten, zij waren blij verrast met jullie bezoek!
HELAAS hebben we de slechtste wedstrijd van ons huidige seizoen ten toongesteld, mede door het goede servicegeweld van Rotterdam. Ik baal hier als een stekker van, want ik had natuurlijk graag meer spanning en kwaliteit willen geven. Maar dit is ook sport!! Een offday wordt genadig afgestraft!
Ik wens jullie allemaal veel succes en plezier de komende competitiehelft en wellicht zien we elkaar weer rond Mei 2006!!!
Groeten,
Nico
BEDANKT voor jullie leuke actie met busreis naar Rotterdam! Ik vond het ECHT GEWELDIG dat jullie met 50 mensen (sommige zelfs verkleed in lederhose!!!!! Supercool!) naar deze wedstrijd gekomen zijn. Tevens BEDANKT namens de club en mijn teamgenoten, zij waren blij verrast met jullie bezoek!
HELAAS hebben we de slechtste wedstrijd van ons huidige seizoen ten toongesteld, mede door het goede servicegeweld van Rotterdam. Ik baal hier als een stekker van, want ik had natuurlijk graag meer spanning en kwaliteit willen geven. Maar dit is ook sport!! Een offday wordt genadig afgestraft!
Ik wens jullie allemaal veel succes en plezier de komende competitiehelft en wellicht zien we elkaar weer rond Mei 2006!!!
Groeten,
Nico
Geschreven door Ilse op 13-01-2006 om 08:57
Heej Nico,
Het was erg leuk om je weer eens te zien volleyballen, live dan h?. En dat jullie verloren hebben, ach, volgende keer beter zeg ik dan maar altijd
Ik hoorde dat je het erg naar je zin hebt daar in Oostenrijk. Dus dat is altijd meegenomen!
Tot weer eens,
groetjes Ilse
Het was erg leuk om je weer eens te zien volleyballen, live dan h?. En dat jullie verloren hebben, ach, volgende keer beter zeg ik dan maar altijd
Ik hoorde dat je het erg naar je zin hebt daar in Oostenrijk. Dus dat is altijd meegenomen!
Tot weer eens,
groetjes Ilse
Geschreven door Theike op 15-01-2006 om 22:03
Een offday wordt genadig afgestraft!
Beste Nico,
Een offday wordt ongenadig afgestraft
Beste Nico,
Een offday wordt ongenadig afgestraft
Geschreven door Nico Freriks op 16-01-2006 om 13:13
Ja precies!!!!!! Erg scherp....... Foutje....

ciao
ciao
Geschreven door Nico Freriks op 17-01-2006 om 20:18
Hallo,
Op www.fotohoogendoorn.nl staat een mooie foto van 5 \"Tiroler\" supporters!!!!!!
klik op: archief => nieuw archief => evenement => zie je champions league rotterdam - Innsbruck etc.
Groeten,
Nico
Op www.fotohoogendoorn.nl staat een mooie foto van 5 \"Tiroler\" supporters!!!!!!
klik op: archief => nieuw archief => evenement => zie je champions league rotterdam - Innsbruck etc.
Groeten,
Nico
Geschreven door Nico Freriks op 26-04-2006 om 15:34
Hypo Tirol Innsbruck is wederom Kampioen en Bekerwinnaar van Oostenrijk geworden!!!!! Heeft Zilver gehaald in de MEVZA liga en werd vierde in de champions league poule (was beter als vorig seizoen).
Bedankt voor de steun die ik van Hovoc leden heb gekregen!
Nico
Bedankt voor de steun die ik van Hovoc leden heb gekregen!
Nico
Geschreven door Kjell op 27-04-2006 om 14:29
Heej Fritsie!
Proficiat kel, goij prestatie!
Zoe, kunde eindelijk binnekort wer es op horster niveau mej kome traine
Trouwes, wette geej misschien nag enne officiele naam vur de geale want daat schuut beej os neet op. Inspiratie oet tirol??? \"die zimlich riesengeile tolle dritte h?lfte-stube\"
J.HHHHHHHHHHHHHHH.
Proficiat kel, goij prestatie!
Zoe, kunde eindelijk binnekort wer es op horster niveau mej kome traine
Trouwes, wette geej misschien nag enne officiele naam vur de geale want daat schuut beej os neet op. Inspiratie oet tirol??? \"die zimlich riesengeile tolle dritte h?lfte-stube\"
J.HHHHHHHHHHHHHHH.
Geschreven door Rene op 12-06-2006 om 13:50
Heej Nico,
Heb ik ut goot geleze, godde noar Knack Roeselaar?
Ok sjiek, wellich kome we wer kieke, zonder lederhose daan wal..
Veul succes
Heb ik ut goot geleze, godde noar Knack Roeselaar?
Ok sjiek, wellich kome we wer kieke, zonder lederhose daan wal..
Veul succes
Geschreven door Nico Freriks op 28-06-2006 om 13:27
He Rene,
Inderdaad!
Volgend jaar Roeselare, waarschijnlijk zelfs 2 jaar!
We zeen os noch wal...haha
gr.
Inderdaad!
Volgend jaar Roeselare, waarschijnlijk zelfs 2 jaar!
We zeen os noch wal...haha
gr.